• يکشنبه ٢١ خرداد ١٤٠٢-١٢:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٩٨
در صحن شورا مطرح شد؛ 5-153

انتقاد پیرهادی از عزل برخی مدیران محلات/ لیست مدیران عزل شده جهت بررسی علت به شورا ارسال شود

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درباره عزل برخی مدیران محلات واکنش نشان داد و خواستار بررسی دلیل این اقدام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای ششم، در تذکری با اشاره به وضعیت ستاد مدیریت محله اظهار داشت: شش ماه است که ریاست ستاد تعیین تکلیف نشده است.
وی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواست تا از مهدی چمران رئیس این شورا بخواهند که ریاست ستاد را بپذیرند تا مشکلی که در این چندین ماه گذشته بوده، حل و ستاد از بلاتکلیفی خارج شود. 
پیرهادی با بیان اینکه شنیده ایم که برخی مدیران محلات عزل شدند، گفت: اگر دلایل قانونی و قانع کننده در این خصوص وجود نداشه باشد، این اجحاف است. 
وی با بیان اینکه شهرداری لیستی از مدیران معذول به شورای شهر ارایه کند، از کمیسیون نظارت و حقوقی خواست تا این لیست بررسی شود که علت عزل این افراد چه بوده است.
وی با بیان اینکه برای اعضای شورای شهر پیامک های اطلاع‌رسانی از عزل برخی از این افراد پس از‌۱۰ سال، ارسال شده است، اظهار داشت: اگر بدون هیچ‌گونه تخلفی عزل انجام شده باشد، ظلم در حق این افراد است که جوانی و عمر خود را در محلات گذرانده اند، اگر عزل بدون دلیل باشد ، ظلم در حق این افراد است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: